Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har ingen stil, haha! Nä, vi skogsmullar mest. Funderar på att börja med trail/ranch trail, men får aldrig tummen ur att åka på tävling eller börja träna seriöst. Pysslar lite med bruksridning och -körning. Otroligt nog har vi faktiskt placerat oss i pleasure w&t en gång för ett par år sen..
Förlåt, huvud/häls se fjörd utt, hafling/islanding? åvanlige X.
Nyficken på stilen, jag har mer Drag The Ponny stil, alltid en hand häst med.
Skågsmullar är jag val bekant med.
Om du ska kör i Ranch Trail träna din neck reining så du kan kästa lasso och oppna grinderna.
Happy Trails
Az
Fjording/islänning, med temprament som en tjurig ridskoleponny
Han funkar perfekt på en hand ute i skog och mark, men så fort han kommer in på en ridbana är det som om han har glömt allt han någonsin lärt sig..
Vi hade handhäst med oss under sommaren, en liten minishettis. Men Ferguson, min ponny, tyckte väl inte det var någon större hit. Men en bra ursäkt för att gå långsamt!
Hästmänniskan jag började fundera på hur jag köpt mina hästar och insåg att det fortfarande är så att den häst jag köpt för mest pengar var den första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.