Såhär ser vi ut..

sthu

Trådstartare
..när vi är på en ridbana och låter matte jobba sig trött.

19aug-0925.jpg

Galopp, galopp, galopp..

19aug-0921.jpg

Och lite trav

19aug-0911.jpg

Här ser han riktigt söt ut, om jag får säga det själv.
19aug-0912.jpg

Sv: Såhär ser vi ut..

Ååååh så fin :love: Min favorittyp av häst :)
Liten, krallig.

Finn lilla fjord X.
Vad är det för rid stil?
Az

Hälften islänning, inte äkta fjord :D

Vi har ingen stil, haha! Nä, vi skogsmullar mest. Funderar på att börja med trail/ranch trail, men får aldrig tummen ur att åka på tävling eller börja träna seriöst. Pysslar lite med bruksridning och -körning. Otroligt nog har vi faktiskt placerat oss i pleasure w&t en gång för ett par år sen..

Förlåt, huvud/häls se fjörd utt, hafling/islanding? åvanlige X.
Nyficken på stilen, jag har mer Drag The Ponny stil, alltid en hand häst med.
Skågsmullar är jag val bekant med.
Om du ska kör i Ranch Trail träna din neck reining så du kan kästa lasso och oppna grinderna.
Happy Trails
Az

Fjording/islänning, med temprament som en tjurig ridskoleponny :D

Han funkar perfekt på en hand ute i skog och mark, men så fort han kommer in på en ridbana är det som om han har glömt allt han någonsin lärt sig..

Vi hade handhäst med oss under sommaren, en liten minishettis. Men Ferguson, min ponny, tyckte väl inte det var någon större hit. Men en bra ursäkt för att gå långsamt! :D

Liknande trådar

Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Kamomilla
·
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
556
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka