Bonita4

Trådstartare
Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D), 180 bred och med en maxbudget på omkring 20.000, men gärna billigare.

Vad har ni för sängar?
 
Vi har från Ikea, tycker den är toppen! Har också uppdelat i två med olika hårdhet på madrasserna och sedan en stor bäddmadrass över.
 
Vi har en från Mio, Dream deluxe tror jag att modellen heter. Vi betalade runt 20' och är verkligen supernöjda med den.
 
Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D), 180 bred och med en maxbudget på omkring 20.000, men gärna billigare.

Vad har ni för sängar?


Vi har en kungsängen har två individuella sängar med olika hårdhet men hel madrass ovanpå. De är dyra i grunden men har just nu en del sängar med 50 procent rabatt som matchar er budget ser jag., är iallafall väldigt nöjda med våra sängar.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Magnum
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 461
Senast: Wille
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
570
Senast: Shaggy
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 275
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp