Alexandra_W
Trådstartare
vilka sadlar finns det med svängd bom och/eller rundbossor? Kan inte lägga in bild från mobilen men hög lång manke, något svängd rygg samt överbyggd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som Prestige borde passa perfekt.
Även Jaguar kan vara värd att prova men de är så ute nu att 2 hands värdet är väldigt lågt, köp inte en ny!
För långt bak eller fram?
Och ska det vara hopp eller dressyr?
Har du provat Amerigo DJ? Det hade jag på min ponny med liknande rygg som du beskrivit. Det brukar finnas ganska mkt begagnat till hyfsade priser.
Fördelen med dem är att om du köper den begagnad och säljer den om ett år så sjunker de inte lika mkt i värde som om du köper en av ett billigare märke. Två gånger har jag lyckats sälja sadlar för någon tusing mer än vad jag köpt dem för tom... För att jag tagit hand om dem väl!Nej. Fast du är inte den första som tipsar om den men drar mig lite för priset. Finns en ute nu i min tumstorlek, korta kåpor och allt. Men jag velar - rädd hon inte kan han den om ett år. Hon behöver muskla och fylla i överlinje.
Fördelen med dem är att om du köper den begagnad och säljer den om ett år så sjunker de inte lika mkt i värde som om du köper en av ett billigare märke. Två gånger har jag lyckats sälja sadlar för någon tusing mer än vad jag köpt dem för tom... För att jag tagit hand om dem väl!
Har du kollat Maxflex? Finns en hel tråd om dem. Var väldigt skeptisk, men är nu helt såld på den allroundsadel vi köpte till ponnyn. Känns som om vi testade nästan allt innan vi hittade denna (begagnad med två olika koppjärn). Vresig ponny blev glad igen
Tolga? Brukar vara bra pris på beggade.
W var nog snäppet mer svängd, men det kan ju vara värt att prova ändå. Om hon inte är för bred dvs? Mina ston växte ur hans sadlar som treåringar båda två