JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sadlar för halv miljon stulna på Svabesholm
Moderator
Hästnyheter
Under natten till lördagen stals sadlar och annan utrustning värt över en halv miljon kronor från Kungsbacka ridklubb.
Hästnyheter
Natten till lördag blev Kungsbacka ridklubb bestulna på hela sin sadelkammare där bland annat 40 sadlar och diverse annan utrustning...
Hästnyheter
Ett 50-tal märkessadlar stals från Ridskolan Strömsholm norr om Kvicksund under natten till onsdagen. Det stulna är värt över en miljon...
Hästnyheter
Flera stall och ridskolor har utsatts för sadelstölder den senaste tiden. Natten till onsdagen bröt sig någon in hos Vibys islandshästar...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nej alltså ärliga är de ju, men VARFÖR ha kvar en drös valpar i över ett halvår och bara: "Ja alltså de har vuxit upp som vilddjur och...
Sel
37 minuter sedan
Svar: 1 713
Visningar: 166 776
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Det är inget generellt problem att husvagnar blir varma soliga dagar. Vissa dåligt isolerade modeller isf om man inte drar ner för...
Fetaost
55 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 469
Hund
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Galen dag! Excellent, ck, 2a i bästa hane så cert, och sen BIR veteran på det. Orkade stanna till final och så slår min mysgubbe till...
Piaff
Idag kl 18:47
Svar: 669
Visningar: 64 141
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag skrev varför jag ville titta, vad var oklart?
SiZo
3 minuter sedan
Svar: 205
Visningar: 11 381
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Vill du inte ha funktionsmaterial alls så blir det svårare, bomull är inget vanligt material längre. Är du okej med silikonskoning eller...
zarmino
31 minuter sedan