Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
finns både i fårskinn och syntet, som går över hornet eller slutar innan...
det förstnämnda ser helt enormt skönt ut, funderar på att satsa på det nu i vinter... varken helt eller halvt billigt dock....
Enklaste är att gå till tygaffären o köpa nåt luddigt o varmt i lagom stl o sy fast dubbla band i varje hörne. Avsolut billigast o bäst, dessutom kan man välja färg själv :-)
Med inspiration från er så har jag nu köpt mitt eget fårskinn, men eftersom det fladdrade och nästan flög av när jag galopperade, så gjorde jag några hål i det och knöt fast i sadeln också. Såhär ser det ut nu:
hej! jag har en sadelvärmare till "min" Westernsadel, också en päls från IKEA skulle jag gissa. längst fram på "pälsen" så är den lite rundformad... på undersidan har vi klippt/skärt upp ett hål som ett kryss och sedan trär igenom hornet, sedan är det bara att sitta upp och det rör sig inte alls... kan fixa ett kort när jag åker till stallet i morgon om ni vill se hur jag menar? Mvh Johanna
Hundavel & Ras Ja med jakthundar avlar man väl inte bara på jaktegenskaper utan också på just förmågan att lyssna på människan? Vem vill ha en jakthund...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.