sadel till shettis

W

western

Har köpt en junior westernsadel till min shettis, men tycker att den är för trång fram.Köpt på B... undrar nu om det är nån som vet hur H.... sadel är.

Sv: sadel till shettis

Tycker du ska strunta i dom sadlarna och vända dig till en mer westerninriktad butik. Det är lika noga med anpassning av en sadel till shettis som till vilken annan häst som helst. Sök på nätet...;)

En kompis till mig har köpt på H**ks och hon är jättenöjd med den!(till shettis)
Har sett den själv och den verkar faktiskt helt ok!

Jag ringde till h.. o sadlarna verkade vara lika smala framtill som på b...., men det kommer en vidare modell till sommarn.Har även sökt på nätet men alla är för långa.Han är väldigt stor o grov men inte så lång i ryggen.

hejsan!
vill bara tipsa om att det finns bra syntetwesternsadlar i liten storlek,
har även svarat dig via pm.....

Aha, ajdå visste inte att de var så smala... :crazy:
Om du skulle lyckas snoka upp en någorlunda billig kan du väl pm;a mig, har oxå en liten shettiskille som behöver en sadel!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
653
Senast: ameo
·
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
631
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka