Så trött

Gnist

Trådstartare
:love: Lill-Tita -Det RÖDA ( :eek: )trollet
Titatrtt.jpg

Söt som socker :love:
Hon har acklimatiserat sig otroligt bra. Inte gnällt någon natt eller överhuvudtaget. Slocknar som ett ljus när och var som helst i huset, äter bra och är duktig på att göra ifrån sig ute :)

*hmmmm... röda troll går an de med :angel:*

Sv: Så trött

:rofl: Japp hon är det senaste (& enda röda) aussietillskottet i kenneln. Nästa tillskott kommer om några veckor. En till BLT-tik :love:

Har du aussie?

Men du. Den där lilla sötnosen:love: behöver du väl inte ha.
SMS:a över henne till mig. Jag har en ledig plats i soffan.

Lite bilder på trollet i vaket tillstånd ;)

Bara så :love:
Titasitt.jpg

Åh matte, vad gör du?
Tita1.jpg

Det är något som är så intressant att jag bara måste sno bort mig från kameran...
Titabak.jpg

Gillar verkligen hennes valpmage....

Hon är jättefin och en riktig gosegris ;) Kia kommer att ha skoj med henne så småningom, när utställning & lydnadsträning och sånt blir aktuellt :D

Vem av barnen är Kia?
I övrigt säger jag som alla andra, om ni lessnar, så skicka henne hitåt. Harry skulle säkert tycka att det vore trevligt med en fjälla .. ;) :D

Ah, Okej - Då är jag med :)

Här har du förrästen din omtalade idolbild :D :

harrymedmatte.jpg

(Harry är alltså precis på väg att testa komma upp i knäet, även om det ser ut som jag lyfter honom i overallen...)

Han är dock inte lika tuff som han vill låtsas ;)
Just nu ligger han helt utslagen efter att ha blivit omkring hunsad av en chihuahua hela helgen som jag haft här hemma :p :D

Jag får fota lite nästa gång han är här ;) Chihuahuan är totalt omedveten om sin storlek och Harry finner sig snällt i att det inte är han som bestämmer. :p
Igår var var vi även ute och gick med en Grand Danois, DET var nog en rolig syn, en Chihuahua, en Dvärgpinscher och en Grand Danois som kommer och går tillsammans :D

Nää, har ingen aussie. Fast din lilla röding vore inte helt fel :love:

Är så valpsjuk. Du är elak som lägger ut så söta bilder.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
958
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras vår lilla vove börjar bli till åren nu, och även om hon är pigg och glad så är hon 12 år. har tidigare haft 2 schäfrar och nuvarande är...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 008
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama