Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att du blev av med plantorna i alla fall! Men man undrar ju vem hon trodde gjort i ordning pallkragen? Föreningen? Kanske hade hon varit i kontakt med föreningen och fått veta att hon tagit fel och besinnat sig.Tack för kloka insikter.
Jag lämnade ett brev och bad planteraren att ringa. Efter tre dagar så ringde en vanvettigt arg människa och skrek att det var hennes pallkrage. Efter att vi tjafsat en stund så sa jag att vaktmästaren får besluta och att kragarna ska märkas.
Igår tog hon bort sina plantor helt otippat för hon var väldigt bestämd innan att jag kunde ta min jord och dra åt helvete.
Nu får jag se om hon förstör min odling eller om hon gav med sig.
Tack för kloka insikter.
Jag lämnade ett brev och bad planteraren att ringa. Efter tre dagar så ringde en vanvettigt arg människa och skrek att det var hennes pallkrage. Efter att vi tjafsat en stund så sa jag att vaktmästaren får besluta och att kragarna ska märkas.
Igår tog hon bort sina plantor helt otippat för hon var väldigt bestämd innan att jag kunde ta min jord och dra åt helvete.
Men om hon odlat i den pallkragen innan och helt plötsligt tar någon annan och grejar med den då är det ju TS som gjort fel.
Eftersom hon plockade bort plantorna (efter att ha pratat med vaktmästaren) låter det ju lite som om misstaget var hennes. Oavsett så kan man ju vara hövlig och inte gå bananas, det är ju jätteviktigt när många ska samsas och "umgås". Hoppas ni kan sluta fred och att hon ber om ursäkt (om nu misstaget var hennes. Annars får du be om ursäkt).Tack för kloka insikter.