Så jävla trött på mitt liv

Orkar inte vara ensam, trött och ha ångest jämt. Livet ger inget. Det kräver bara. Jag är udda och missförstås jämt. Jag har ingen plats någonstans. Jag känner mig alltid isolerad. Och när något krisar måste jag klara det själv. Så jävla trött på mitt liv.

Fattar inte hur jag ska kunna sova i natt. Har ju inte gjort något på hela dagen och ångesten kryper redan i mig.

Kan du ta en promenad eller gräva lite i trädgården så du blir lite fysiskt trött innan det är dags att sova?
Känns svårt att komma till skott med det.

Och promenad är svårt. Måste ju ha min medicin med mig men kan inte ha den i fickan eftersom det är en flaska som förvaras i en kartong. Så jag måste ha hela ryggsäcken med mig. Och den är trasig. Kan inte ha den på ryggen längre.

Känns svårt att komma till skott med det.

Och promenad är svårt. Måste ju ha min medicin med mig men kan inte ha den i fickan eftersom det är en flaska som förvaras i en kartong. Så jag måste ha hela ryggsäcken med mig. Och den är trasig. Kan inte ha den på ryggen längre.
Är det ångestmedicinen?

Jag fick inte svar på det jag ville veta. Skulle ringa tillbaka om en halvtimme. Men tror inte de kan göra något för mig. De säger väl kanske bara att jag ska ta maxdos alimemazin och sen får jag härda ut. Ensam.
Finns ju jourlinjer du kan ringa också om du behöver stöd. ❤

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: astronaut
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
34
· Visningar
6 358
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 876
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar