Så gick det i debuten!

irma

Trådstartare
Dressyren gick "sådär", min häst har anammat det som min dressyrtränare säger lite skämtsamt "han måste ta ner huvudet", till fullo, så nu gick han lite bakom hand ist. Jag fick 65,71 straff, vi var nolla i hoppningen och fick 8,8 straff i terrängen. Men jag höll min plan att jag skulle rida i det tempo som kändes kontrollerbart, hellre det än att skena iväg och försöka hamna inom idealtiden och få fel på hinder. Jag var så lycklig när vi var klara att jag nästan grät!!! NU HAR JAG FÅTT BLODAD TAND!!!! På´t igen!!!

Irma

Tack för alla grattis! Gnapp: hade du hatt? Det gick så fort, red ju på typ 22 sek över optimaltiden, så jag hann inte se ordentligt!!

Nix; hatten stod vid diket strax efter stockhögen. Jag stod på utsidan i kurvan, strax bredvid stockhögen.

Liknande trådar

H
Fälttävlan Japp, nu har jag och min lilla ponny startat vår första riktiga fälttävlan, Vi startade redan ifjol en klubbklass, "mini" där...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: HoneysEmma
·
Fälttävlan hejsan! lovade nån med en derssyrhäst här inne att jag skulle raportera från min debut i fältävlan. elle min debut gjorde jag för flera...
Svar
4
· Visningar
1 169
Senast: FT_ryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama