JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttarna klara till YREM i fälttävlan
(Ridsport)
Fälttävlans förbundskapten Gunilla Fredriksson har nu tagit ut de ryttare som rider i young rider-EM i fälttävlan i tjeckiska Pardubice 28 juli-1 augusti.
Läs mer...
Moderator
Sv: Ryttarna klara till YREM i fälttävlan
Go Frida!
Hästnyheter
Den 10-13 augusti avgörs EM i fälttävlan i Haras du Pin, Frankrike. Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut fyra ryttare till...
Radannons
Bevaka ridsporten som ung journalist!
Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Hästnyheter
Nu är det klart vilka svenska ekipage som åker till Hartpury, Storbritannien för att rida EM i fälttävlan för juniorer och young rider...
Hästnyheter
Nu är det klart vilka svenska ekipage som får åka till brittiska Hartpury för att rida EM i fälttävlan för juniorer och young rider...
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Ja huvaligen! Avskyr när de är lösa på vägen...
Jamtland
10 minuter sedan
Ormbett
Hästvård Uppdatering. Hästen mår bättre. Han står upp nästan hela tiden istället för att ligga ner och stödjer mer på hoven. Idag var det...
Bregen
15 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 919
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Här håller jag helt med dig @the_connemara! Det finns alldeles för mycket ”jag vet att min häst älskar att tävla” anekdotiska försvar...
JohannaB
22 minuter sedan
Svar: 458
Visningar: 22 617
Grenar