E
Ezcada
Hej! Jag har precis börjat rida igen efter ett två år långt uppehåll som bland annat berodde på att jag blev sjuk i anorexia. Jag är ännu inte frisk, utan fortfarande ganska underviktig men jag insåg att jag var sjuk och har nu gått på behandling på akademiska i Uppsala vilket har hjälpt mig jättemycket så nu ska jag fortsätta kämpa till normalvikt igen! Att jag har flyttat hem igen och börjat rida är jättekul och bra för mig tror jag, bara det att jag har så lite rumpa så jag får jätteont när jag rider! Jag kan liksom inte inverka med sitsen som förr eftersom jag inte kan sitta tillbaka ordentligt i sadeln utan att få jätteont i sittbenen. Är det någon mer som har det som jag? Vad har ni för sadel isf? Finns det några bra sadelpaddar till mig som ryttare som gör det mjukare?
Själv hade jag en Albion dressyrsadel tidigare men som jag sålde tillsammans med hästen. Tyvärr säger jag nu! Den var nämligen underbar...
//Magdalena
Själv hade jag en Albion dressyrsadel tidigare men som jag sålde tillsammans med hästen. Tyvärr säger jag nu! Den var nämligen underbar...
//Magdalena