JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ryttar-VM: Första svensken klar
23-åriga Sandra Anderberg från Malmö är första svenska deltagare att bli klar för samlade Ryttar-VM 23 augusti– 7 september. Sandra är uttagen att representera Sverige i voltige. - Oj, är jag först att bli klar? Vad kul! säger Sandra Anderberg efter beskedet. ...
Källa / Läs mer:
http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=76659
Moderator
Hästnyheter
Sandra Anderberg var gymnast och ryttare som liten. Under ett sportlov fick hon prova på voltige. Den perfekta blandningen. Sjutton år...
Hästnyheter
Henrik Ankarcrona, förbundskapten i hoppning, har bestämt sig. Det blir Österlenryttaren Stephanie Holmén som tar plats som femte...
Hästnyheter
För första gången på nio år har Sverige ett fullt lag till VM i distansritt för juniorer och young riders. Fem ryttare styr mot Verona...
Hästnyheter
Efter en total nionde plats och en slutpoäng på 7,053 vid de trestjärniga voltigetävlingarna i Moorsele, Belgien har individuella...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
11 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 546
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
15 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 880
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
26 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 048
Hund