Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rysare när Helena Persson tog sitt åttonde SM-guld
Det var småputtrig och närmast familjär stämning kring den blomsterprydda och 16 hinder kluriga finalbanan i Sundbyholm på söndagseftermiddagen.
Våra lokala hopp tog sig till final och Helena Persson tog sitt åttonde SM-guld efter en riktig finalrysare.
– Fantastiska dagar, nöjda ryttare och hyggligt med publik, sammanfattar tävlingsledaren Per Redelius. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://ekuriren.se/sport/1.4305035-rysare-nar-helena-persson-tog-sitt-attonde-sm-guld
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Trädgård & Växter Jag gillar ju sten/singel som material och kommer att ha det själv i mina gångar. Dubbelt snyggt tror jag att det blir hos dig som har...
Juridik & Ekonomi Jag har betalat bort såna tidigare så jag är väldigt medveten..... Han jobbar på Ludvigs kontor och är jätteduktig, har hjälpt mig med...