Ryktväska till tävling?

maria94

Trådstartare
Min underbara medryttarhäst är ute och tävlar nu och då följer jag med som hästskötare och fotograf. Jag håller koll både på ryttaren och hästen.:)
Det blir en hel del saker som jag måste bära på, kameran,borstar,täcken och lite andra småsaker och då skulle en ryktväska passa bra.
Typ en sånhär:
710003_01.jpg

Men är det bra att ha en sån? Får man plats med mycket?

Flytta tråden om den är på fel ställa;)

Sv: Ryktväska till tävling?

skilj på kamera och häst.. mjuka väskor är ju bra att ha då de inte tar mycket plats när de är tomma..

eskadrons är omtyckt av många.. betydligt bättre än de där plastditon med lock i min mening och bättre än en hink också.

Den där är mini liten.
Ja, den ser väldigt liten ut men jag har inte så stor lust att lägga ner för mycket pengar på en ryktväska som endast kommer användas vid tävling. Hööks har en liten större variant men jag vet inte hur kvalitet och så är....:grin:

Om du ändå bara ska ha den på tävling kanske inte kvaliteten spelar så stor roll?

Tycker många hästskötare verkar ha ryggsäckar. Har du eller tävlingsryttaren ingen gammal ryggsäck som kan förpassas till stallet?

Jag tror det är Jacson som har en som är ganska stor, i bättre pris än Eskadron.

Men jag vill gärna inte ha en som går sönder utan en som håller i längden.:confused:
Någon ryggsäck har jag säkert men tycker de är så obekväma. Vill gärna ha en väska som har massa fack runt om och som öppen. Typ den på bilden.;)

Jag har en från börjes som är superbra. Får plats hur mycket som helst utan att den är stor och klumpig. Betalade 69kr för min... Kikat på flera andra och min är MYCKET mer hållbar.

Den från börjes är större än den från hööks, jag har den från börjes och den ser ut att hålla hyfsat bra kvalitet (Har inte hunnit använda den än, men iaf)

KL
Den från jacson är skitbra, rymlig, billig (grand-prix säljer den) men passa er, folk snor sådana, min blev stulen häromdagen med komplett välsammansatt innehåll *morr*

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 294
Senast: Jeps
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat