Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång.

Hittade en bild på en liknande som jag har (min är grå) där får plats pälsglas eller liknande flaskor så den behöver vara högre än standard.

Vill ha en i hårdplast och inte i tyg.

Någon som har tips på bra lådor? Måste ha handtag så att den är lätt att ta med sig 😅

Screenshot_20230720_231901_Chrome.webp

Horze har en jättebra en, väldigt rymlig, massor med färger.

Jag har min som apotekslåda, det finns plats för flaskor.

Kraemer.de putzbox lissabon ser liknande ut i fler färger, men jag har inte provat den själv.

Kraemer.de och andra tyska sidor, typ loesdau, är generellt ett hett shoppingtips från mig. Fri handel inom EU 😛.

Min nästa ryktlåda blir en verktygslåda. Finns i tusen olika utföranden och storlekar. Bra hållbarhet också.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 421
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 800
Senast: Bapelsin
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 254
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka