Rykande färska bilder från A9-ritten!

Noteca

Trådstartare
Jahapp, här kommer dagens skörd av bilder från A9-ritten!:bump:

Som vanligt, vill du låna någon bild så säg till först, och finns du med på bild men inte vill det så säg till så tas bilden bort!

Jag själv (Team Lönnroos) och mina klubbkamrater tackar för en trevlig ritt! Och vi tackar vädergudarna också!:bow::bow:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Sv: Rykande färska bilder från A9-ritten!

:rofl::rofl::rofl::banana: Åhh!!! :o Jag ser normal ut för en gång skull!!!:eek::rofl::rofl:

Vad kul! Ska genast kolla! Tack för att du meddelade oss!

Vassegod! Hoppas du gillar bilderna! Kul att du skrev en kommentar också! :laugh::bump:

tack för titten på bilderna, fina som vanligt.

Vassegod! Alltid kul å dela med sig! Det är ju inte alla som har möjlighet att få kort på sig själva under en tävling! Sen vet jag ju att det är kul å kika på bilder, fast man själv inte var med! Tycker jag iaf! :bump:

Jag älskar att se distansbilder :love: Känns dock xom att jag börjar ta mig igenom dom svenska ritterna snart, så igår började jag kika på bilder från andra länder :o Man blir ju såå sugen på att börja. Fast ja, en häst är då kanske en bra idé.

Hahaha! ja en häst underlättar avsevärt! Lite jobbigt att ta sig runt till fots och då är nog chansen på placering borta... :p

Jättekul att titta!

Missade ritten i år p.g.a. skadad häst. Missar förmodligen hela sässongen :cry:

Nej! Gud så tråkigt Myy!! :cry: Hoppas att pållen repar sig fort! Alltid tråkigt att missa en hel säsong... :crazy:

Liknande trådar

Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: Noteca
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
·
Distans Nu har vi fått ut våra bilder från Rimboritten! Som vanligt, säg till om du hittar dej på en bild och inte vill att den publiceras på...
Svar
5
· Visningar
1 424
·
M
Distans http://teamboberg.jalbum.net/A9-ritten%2C%20Lag-SM%20-09/ Finns lite bilder från A9 -Ritten bättre sent än aldrig;) Bara säga till...
Svar
3
· Visningar
1 073
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka