Rut testar nya selen *bildbomb*

M

macbeth

Rut och jag var ute i solen igår så hon fick prova sin nya sele och jag testade min nya kameramobil. Var lite svårt att fota henne bara för så fort jag satt mig på huk kom hon fram till mig och ville gosa:D

Gick lättast o ta bild ovanifrån
19872651.jpg

Fick ett par ok bilder iaf
19872653.jpg

19872650.jpg

19872647.jpg

19872646.jpg

19873193.jpg

19872645.jpg

Sv: Rut testar nya selen *bildbomb*

Allra roligast med att gå ut verkar vara att käka gräs:smirk: (fast hon har kattgräs inne). Det var så spännande att hon inte ens brydde sig om fåglarna som flaxade precis ovanför huvudet på oss...

19873192.jpg

19872648.jpg

19873195.jpg

19872649.jpg

Och här gör hon nån skum min, men så söt ändå:love:

19872652.jpg

Vilken fin teckning hon hade! Sista bilden var ju för :love:.
När vi går ut med vår katt så kan han sitta i flera minuter och tugga gräs, till sist får man dra honom därifrån för att komma någonvart.

Vilken sötnos!! Får jag fråga var du köpt selet?
Det är precis den modellen jag letar efter.:D

Tack!! Ja hennes färger kommer verkligen fram i solen och det gröna gräset.

Hon tackar så mycket för komplimangen:D

Hon tackar:D Ja, det e konstigt att det så roligt att äta gräs...

Ja visst e hon!:love:
Köpte selen på internetbutik, bra pris och kom i brevlådan nästa dag, kan pm:a dig om du vill veta vilken butik. Vi är supernöjda med selen båda två!

Underbart vacker katt!! :love:

Jag är också nyfiken på att veta mer om selen, är denna modellen bättre såtillvida att de inte kan ta sig ur den, jämfört med den traditionella modellen på sele? Eller varför ser den så annorlunda ut? :p

Jo den ska vara både särare och bekvämare för katten. Puppia heter tillverkaren, det är eg en hundsele, men de har i väldigt små storlekar så de passar även katt. Finns i de flesta internetbutiker som säljer hund- o kattgrejer.
Vi är väldigt nöjda med den än så länge iaf, men har ju inte haft den så länge än...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 117
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama