Rusta dockskåp

Mirre

Trådstartare
Har ett Lundby som behöver lite kärlek och omvårdnad :p
Funderar på om man kan göra tapeter och golv själv, men vad ska man använda? Kartong eller vanligt ritpapper?
 
Har ett Lundby som behöver lite kärlek och omvårdnad :p
Funderar på om man kan göra tapeter och golv själv, men vad ska man använda? Kartong eller vanligt ritpapper?
Kolla annars på en tapet affär om de har provkataloger som ska slängas eller provbitar som du kan få, det går ju inte åt så stora mängder! ;) Scrapbookingpapper kan ha fina mönster också som är roliga att använda!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: ptr
·
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 545
Senast: sthu
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 071
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
423
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp