Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bra sugen att köpa ett föl från Lojsta Hed som blivande barnponny och körponny.
Rider ni på era ponnyer?
Skulle nämligen vilja rida in själv, är ca 165 cm lång och väger mellan 60-65 kg. Är det en okej vikt?
@lil-sis
Hela tanken med att köpa föl är att veta precis vad den har vart med om och att göra allt från grunden, själv Har en egen mamma som på äldre dagar vill ha en körponny igen, så varför inte dela ponnyn med kommande barnbarn? Pratar om ett tidspann på fem år nu..
Har själv ett halvblod som ska bli blivande tävlingshäst, vore trevligt att hålla igång hästintresserade med hela "familjen"
Det är dessa två som är från Lojsta efter Lego-Lasse eller hur? Eller minns jag helt fel? Hursom, om du någonsin tröttnar på den svarta får han gärna flytta hitTvå nytagna bilder på mina sötisar. Fick tyvärr kapa manen då det fastnat kardborrar på den bruna.
Det är dessa två som är från Lojsta efter Lego-Lasse eller hur? Eller minns jag helt fel? Hursom, om du någonsin tröttnar på den svarta får han gärna flytta hit
@rubytoo Visade du dem något som treåringar? Om så, hur gick det?