Rullar sig utan bekymmer

S

skjootan

När jag endå är på frågevis stigen så jag kan fråga en sak jag undrat ett tag över.

Mitt kallblod rullar sig mer än gärna är det ny spånat så nästan kryper han in och rullar innan han äter maten :D

Jag låter honom rulla sig och äta sågår jag in till honom,myser lite, förser ner vallarna som blir av spånet längst väggarna, ofta så lägger han sig då å rullar,bara så där skiter i att jag står där (box dörren är alltid öppen) men frågan är känner han tryhhet när han kan göra så el är han bara oartig?

Sv: Rullar sig utan bekymmer

Han är säkert jättetrygg med dig och rullar sig av ren instinkt.
Det låter mysigt tycker jag,undrar bara varför han har sånt stort rullbehov,nån som vet?

Jag vet faktiskt inte men han i de tre år jag haft honom gärna rullat sig när han kommer in :D Men som sagt bästa han vet är ju att rulla när de är nyspånat, funderar å funderar på varför han rullar ochså gärna om du går å rättar till i boxen då rullar han sig igen :D d även fast han inte står inne :D han är go min pojk när han vill men började fundera om de var för han inte har någon som helst respekt för mig,men åt andra sidan så har jag sovit med honom i boxen å :love: men just att han bara lägger sig å rullar....

Jag tror att han känner trygghet hos dig när han rullar sig, för en häst skulle inte rulla sig i närhet av otrygghet. Tycker du skall ta vara på er vänskap;) .

haha jag ska försöka med de är inte lätt när han faller pladask då gäller då att på lätta fötter flytta sig ur boxen :p men då sträcker jag på mig då *stolt* Om han ligger när jag kommer så får jag oftast gå in till honom, ni en period så har han inte legat kvar,men de sista dagarna så har han de å det har värmt mitt ömma hjärta :love:

Det går framåt! :bow: :banana:

Det dröjer nog inte länge förrän din H. är tillbaka och lika härlig som förr.

jag hoppas verkligen d mycket mycket markarbete ligger ju bakom och jag kan gissa på att han har mycket spring i benen senmsom tur är får han ju komma ut nån dag i veckan dock inte med mig.
Hoppas så innerligt att vi ska hitta tillbaka till varandra. OCH jag är stolt att säga att felet låg ju inte hos honom som andra sade utan hos mig :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 902
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 787
Senast: nickan1
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 381
Senast: vallhund
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 147
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar