RTC inställt pga kvarka

Snubbelfot

Trådstartare
Om någon har missat det så är alltså årets RTC på High Chaparral nästa helg inställd pga kvarka på HC. Mer finns att läsa på Team RHC hemsida (till vilken det sannolikt är förbjudet att länka). Väldigt tråkigt på många sätt, men antagligen det enda rätta beslutet. :(

http://www.teamrhc.se/

Senast ändrad av en moderator:
Sv: RTC inställt pga kvarka

Ojdå, är det kvarka bland HCs "turisthästar" då? Inne i parken alltså. Hemskt tråkigt i vilket fall, men ett bra beslut.

Undrade jag med, måste bli en skapligt svår situation att lösa:crazy:

Synd dock på RTC, även om jag inte skulle ner i år heller.

Ajsing... jag som tänkte att vi skulle ha varit dit på söndagen, men det känns ju vågat om man kanske drar hem smittan till stallet =(

Det är hästar som gått åtskillda från de andra hästarna som fått, men ändå väljer de att ställa in p g a smittorisken människa-häst. Info finns på HC's hemsida.

Men fy så tråkigt! Hoppas hästarna blir pigga och friska igen. Och hoppas att ingen besökare råkat få med sig smitta hem till sina egna djur.

...och jag tycker ju fortfarande att Team RHC har ett ansvar för vår ofrivilligt sysslolösa helg. :) (Iofs kunde jag tänka mig en favorit i repris från förra helgen... :banana: )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka