Rottis update från oss...

R

Rottis K9

Sätter in lite bilder från oss, liten börjar ju bli stor & har ju ingen att dela ev framsteg med jo iofs skulle vara träden i skogen då men dom är lite trista i sinna kommentarer :D tyvärr inte så mycket tränande då vovvarna mina åkte på hosta :( men ska starta upp nu igen tänkte jag !

testa på lite hopp som var skoj sa hon, annars har det vart lugnt på träningsfronten men det märks att träningen legat nere då hon så gärna vill jobba :)

Men vad tycker ni?

30juli-5.jpg

Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
Bild 5
Bild 6
Bild 7

Sv: Rottis update från oss...

Äntligen..en fin rottis.. Jag är uppväxt med Rottweiler`s jag gillar inte den *nya typen* som man kan se i Uts samanhang..
Kul att se lite annat!

Tackar tackar :bow: kul att du gillar typen av henne oxså, jag gillar den skarpt !!!!!

jag tycker egentligen att rottisar är skitfula men din var ju faktiskt rätt söt.

bild fyra var ju helt klart bäst...:D:rofl:

Jätte söt Rottis! Får snart hem min..:banana:

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 449
Senast: Mirre
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863
Träning Eller jag vet inte? Om man en period i livet inte hinner utbilda sin egna häst, måste man då lämna iväg den för utbildning? Eller kan...
Svar
4
· Visningar
1 230
A
Hästvård Jag har länge dragit mig för att starta denna tråden, men måste få lite tips. Jag har en travare på 18 år som har spatt. Han har haft...
Svar
13
· Visningar
2 006
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka