Rött/vinrött till fux??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Marina95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 3 304
M

Marina95

Hej!
Måste bara fråga vad ni tycker. Är det snyggt med rött/bordeaux(vinrött) på en fux som denna?(enda bilden med rött schabrak, och dessutom har vi glitter på oss också:D.)
17806_1230201963.jpg

Då menar jag typ det vinröda JW schabraket(såå snyggt:love:), eller det röda scapa? Många säger att de inte tycker det är snyggt men jag, tror att det skulle passa på min fux. Vad tycker ni?:)
Annars har jag funderat på ett lamicell schabrak, och då färgerna bordeaux(som innan), corall och choklad. Skulle någon av de två sista färgerna passa?
Tacksam för svar!

Marina95

Sv: Rött/vinrött till fux??

Ser tyvärr inte bilden men har själv en fux och hon kan INTE ha röda färger, inte något som går mot rött :laugh:

Däremot är hon SUPERSNYGG i grått och svart. Kanske låter lite tråkigt men jag har fått många kommentarer om att hon är fin i det. Hon passar också bra i blått o grönt men det tycker jag är lite tråkigt. Hon kan även ha beiga och gula färger men det låter jag stallbästisen ha för sig själv för hennes bruna valack är läcker i det :bow:

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 373
Senast: Wera
·
Utrustning Jag her en fux, glänser som guld i solen. han har en tjock vit bläs. Vilken färg tycker ni passar bäst till honom? ( på schabrak...
Svar
10
· Visningar
2 978
Senast: Explosion
·
Utrustning Har inga egentliga tävlingskläder lite och funderar på att helt drastiskt byta färg på hela ekipaget! :) Hästen i fråga är en fux som... 2
Svar
27
· Visningar
1 851
Senast: Breccia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka