Rota nu i era arkiv ;-)

Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Mjuppi - lägg gärna ut eller PM:a mig bild på Kära Goliat, jag har hans syster hemma!

Jag skulle vilja se på Staro Yardbird :)

Okej :) här är dom:

staro-yardbird_21096680.jpg

yardbird_21096913.jpg

Jag är nyfiken på min hästs pappa Market Leader, hade en uppställd bild på honom förut men har tappat bort den och nu finns den inte kvar på hemsidan :(

Har nu sökt med ljus och lykta efter gamla bilder på min sötnos så om NÅGON har en bild eller två på honom så släng in dem direkt, helst från när han var föl eller under tävlingskarriären före han kom till Skellefteå. Har kollat på ALN och man ser så dåligt på de bilderna.

Snackar om Grimsen Född 2001 Uppfödare; Mihlbo HB & Ljusne Måleri AB f.d tränare/ägare Lars Bertil Hedqvist, Bollnäs, E: Lome Elden U: Cometa S.R., kan gärna ta bilder på hans mamma också om någon har. Är jättenyfiken på hur de alla ser ut. Om någon känner igen honom så ser han ut såhär;

23696155.jpg

ALLA bilder är välkommna.

Någon som har bilder hemma på mitt varmblodssto Aromatique? Hon slutade springa lopp som 4-åring, har aldrig sprungit in något. Idag är hon 13. Någon som vet tidigare ägare eller har någon gammal bild?

Så här ser hon ut nu: (Lite bilder från när hon kom till mig i våras, lite sommarbilder och höstbilder)
http://www.pixbox.se/alb_show_id950223_page0.html

Härstamning:
E. Noble Jigs (SE)
U. Atom Knight (SE)

//Lisa

Hej, jag skulle vilja ha bilder på Igor d'hameline fransk valack 11 år som tjänat ca 2000000 :-

Skulle vilja se bilder på dessa:

Pamir Brodde
Nice Danny
Windy Lady
Pluvier III
Harlans Princess
Net Profit (US)
Windy City

hoppas någon bild finns :bump:

Jag har bilder på Lindys Man, som gick hyfsat framgångsrikt hos Olle Goop för X antal år sen.
Nån som stötte på honom där?

Om någon har bilder på Sun Speed eller hennes avkommor hade jag blivit överlycklig!
Eller hästen Okefenokee eller Gallant Way

Jag skulle jättegärna vilja ha en bild på Stilo från den tiden han stod på banan. Han stod hos Ola Hansson på Skelleftetravet.
Skulle också vilja ha bilder på Meadowbranch lucky och Affectionate
Tack på förhand

K.L

Kul tråd! :)

Någon som har bild på Slogum Brage uppställd?
Skulle vara kul att se. Jag har bara sett travbilder på honom.

Skulle också vilja se bild på min häst Warus i yngre år. Sannorlikheten att någon har är ju inte så stor...
Han blev 5:a i kallblodsderbyt 1990. :banana:

24321754.jpg

Jag har 2 ganska okända varmblod jag skulle vilja se kort från travbanan om nån råkar ha:

Granted Lobell och Lagavoulin

Vilken rolig tråd!

Jag skulle gärna se bilder på Andrea Speed framför sulky om någon har. Har sett henne i hagen men inte mer, har dottern här hemma :)
Dessutom är det alltid kul med bilder på pappa Tap In, det finns väldigt lite ute på nätet har jag märkt.

Jag vill se bilder på våran 3 årings föräldrar :D

Pleasure Pellini
Rite On Line

och gärna lite andra hästar med:

Zoogin
Zixter Scott (min kompis gamla,en på buke äger han)
Pershing Pride(pappa ägde han.tävlat V75 i unga dar men aldrig känd)
Pershing
Pine Chip
Varenne(tydligen står han i avelsstjänst i sverige nu eller så har dem inte uppdaterat hemsidan på menhammar stuteri)
Speedy Crown
Nevele Pride
Progress value

Några jag vill se ;)

Jag vill se bilder på våran 3 årings föräldrar :D

Pleasure Pellini
Rite On Line

och gärna lite andra hästar med:

Zoogin
Zixter Scott (min kompis gamla,en på buke äger han)
Pershing Pride(pappa ägde han.tävlat V75 i unga dar men aldrig känd)
Pershing
Pine Chip
Varenne(tydligen står han i avelsstjänst i sverige nu eller så har dem inte uppdaterat hemsidan på menhammar stuteri)
Speedy Crown
Nevele Pride
Progress value

Några jag vill se ;)

Har två inte särskilt smickrande bilder på Rite on Line x)

rite-on-line_23018349.jpg

evelina-och-rite-on-line_23018437.jpg

Senast ändrad av en moderator:

De flesta av de du räknat upp är eller har varit storstjärnor. Så ägna en stund till att bildgoogla, och du skall sannolikt finna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 512
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: cassiopeja
·
Träning Min unghäst född -10 har aldrig riktigt accepterat bett. Munnen är kollad,allt ser bra ut. I början så hade vi 3-delat tränsbett,vilket...
Svar
12
· Visningar
1 513
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama