Rosevelts sista år i Sverige

Victovie

Trådstartare
Läste idag på Tullstorps hemsida där JB berättar att det nu är bestämt att han kommer åka iväg till USA efter detta året :(. Hade hoppats att han skulle kunna stanna ett par år till... Men är samtidigt glad över att han fick stanna för denna säsongen med, så att fler får möjligheten att betäcka med honom innan han försvinner (inkl. mig själv med mitt 3-årssto)

Senast ändrad:
Sv: Rosevelts sista år i Sverige

åhhh, synd jag hade gärna tagit fler avkommor på honom när det är dags för mitt sto att gå i avelsboxen igen. Jag får vara glad att jag har en avkomma efter honom, som är helt underbar på alla sätt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 683
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 651
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 966
Senast: Lager
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat