Rosehip utan seaweed???

J

jenniejonsson

Har last har pa buke att flera har testat rosehip & seaweed blandning mot daliga hovar. Lite sugen pa att testa det pa min hast men har svart att hitta kombinationen av det. Jag har hittat ett foretag som saljer enbart rosehip och undrar darfor om det maste vara kombinationen av dessa tva eller om enbart rosehip skulle funka??

Sv: Rosehip utan seaweed???

Hej!

Jag är hovslagare och har på så sätt kommit i kontakt med ett medel mot dåliga hovar som heter Enzion Hoof Care.
Det är helt fenomenalt!! Jag resultat otroligt snabbt och hovarna som förr var som "kex" blev hårda och fina igen, kanon!!
Kan verkligen rekommendera det!

Hippo k9 har,
prova annars att söka på "örter + häst"

Jag bor pa irland sa jag har forsokt hitta en aterforsaljare har men har inte lyckats an, soker kanske pa fel saker pa natet. :confused:

Är det inte Hilton Herbs som tillverkar preparatet, de är ju brittiska så man tycker att det borde gå att få ta på på Irland också.

Hippok9 säljer ju via nätet, de måste ju kunna skicka till dig också?
Har du mailat och frågat? De borde ju också veta om du kan få tag i det på Irland.

Hilton Herb har återförsäljare i Dunshaughlin i County Meath. Greenpark Stables heter dom.

Tack sa jattemkt for tipset Mynta2!!!! :bow:

Ska bestalla fran dem!!!!

Liknande trådar

B
Hästvård Ursakta mig att jag skriver utan a a och o. Min hast har troligtvis hovrota med illaluktande och mjuk dyna. Jag har en torr box till...
Svar
10
· Visningar
1 445
Övr. Hund Min sambo ( och darmed ocksa jag) har en aldre labrador korsning sedan 4 ar tillbaka. Nar sambon forst fick ta over henne var hon...
Svar
6
· Visningar
961
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 203
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar