Sv: Röntgen

när jag röntgade min häst så gjorde jag en exp.röntgen (röntga alla fyra benen) det gick på ungefär 5.000:- (bara röntgen alltså, sedan tillkommer det ju andra avgifter för att vara där oxå..) så det är ju inte jätte billigt precis...

Jag röntgade min hästs bakknän, 4 bilder. Kostade 1000 kr + lugnade gick totalt på, inkl moms ca 1300 kr.

När jag exportröntgade min häst inför köp gick det på 3000 lite drygt för hela besöket!

min häst röntgen gick på 2500:- för alla fyra ben,, plus transporten till strömsholm som tillkom på typ 400:- så 2900:- för ett och ett halvt år sedan!

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 411
Hästvård Idag var vi iväg på klinik och känner bara att jag skulle vilja ventilera mig lite. Se om fler kanske har liknande problem? Veterinären...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Zevzan
·
Hästvård Om ni skulle köpa en fjordhäst i åldersspannet 2-8år. Vad för veterinärbesiktning hade ni försökt få till i de olika åldrarna? Röntgen...
Svar
14
· Visningar
615
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Ska besikta en häst. 5 år ingen skadehistorik. Den var röntgad som 3 årings UA. Export. Fått plåtar och godkända av egen vet. Säljes av...
Svar
15
· Visningar
1 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka