roliga bilder

Sv: roliga bilder

WOW Så du har en svart elefant hemma med rosa snabel? :D :p

får man bara lägga in bilder där?? ingen annanstans???

ojdå förlåt så mycket då.....inte meningen att göra fel... :o :cry:

klart du får lägga in bilder men det står i din tråd att detta är en tråd för roliga bilder som ALLA kan lägga in bilder i.. Och det FINNS redan. och det är onödigt med 100 olika trådar med roliga bilder när det finns ett jättebra galleri

ok förlåt så jätte mycket... inte menigen att göra dej arg eller uppröd.. men då behöver du ju inte gå in och kolla heller då..''

snälla stäng ner den här tråden orkar inte med en massa klagomål....

jea78 skrev:
snälla stäng ner den här tråden orkar inte med en massa klagomål....

Vad jag kan se klagade väl inte Sweep på dig, hon bara påpekade lite snällt att det redan finns en tråd som t.o.m. är nålad.

Det är onödigt att starta nya trådar i ämnen som redan finns. Det är bättre att fortsätta i de redan existerande.

Ett tips i all välmening för du kommer garanterat att få flera sådana här "svar" om du inte lär dig hur Bukefalos funkar.

Men herregud människa!
är du helt.. ja...

"ok förlåt så jätte mycket... inte menigen att göra dej arg eller uppröd.. men då behöver du ju inte gå in och kolla heller då..''"

Jag är inte ett dugg arg eller upprörd. jag PÅPEKADE att det redan FINNS en tråd med roliga katter i. Men tänk va det var jobbigt när man påpekade det!

"snälla stäng ner den här tråden orkar inte med en massa klagomål...."

KLAGOMÅL. HERREGUD igen! jag PÅPEKADE att det FANNS en tråd med roliga katter i.

har redan bett om ursäkt... vill inte bråka med nån..ok jag läste inte dom med nål.. vist inte att det skulle bli så jobbigt.. ville bara ha lite kul.. förlåt.. snälla förlåt mej...

helt vadå???

ja jag tycker faksitsk att det är jobbigt när folk på pekar.. men det är väll bara jag det...

påpekadne och klagåmål är samma sak för mej..

kan vi släppa detta nu.. har ju sagt förlåt...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama