Varmblod90
Trådstartare
Jag känner för att skratta lite och våra älskade hundar är ju experter på att få oss människor att skratta. Så undrar ifall ni ha någon knasig bild på era hundar som få en att skratta eller bara känna sig på bättre humör?. Iså fall vore det ju himla roligt ifall ni kunde slänga in ett par bilder, gärna bildbomb
Har ett par knasiga bilder själv som jag kan starta att lägga ut. Kanske inte så jätte roliga men ^^
Åh det är något jätte intressant där borta
Vet inte riktigt vad han håller på med här men
Ibland kan det ju vara så att man ta ett jätte gullig kort. Men det kanske visar sig att det kan vara rätt roligt oxå. Tittar ordentligt i bakgrunden så kan ni se en flygande hund ^^
Och så finns det ju även de bilder man tror ska bli jätte bra men det visar sig att man bara få med halva hunden^^
Här kommer jag, tungandes hängades långt utanför
Som sagt kanske inte så roliga men kanske ett bra sätt att få igång tråden lite =D
Har ett par knasiga bilder själv som jag kan starta att lägga ut. Kanske inte så jätte roliga men ^^
Åh det är något jätte intressant där borta
Vet inte riktigt vad han håller på med här men
Ibland kan det ju vara så att man ta ett jätte gullig kort. Men det kanske visar sig att det kan vara rätt roligt oxå. Tittar ordentligt i bakgrunden så kan ni se en flygande hund ^^
Och så finns det ju även de bilder man tror ska bli jätte bra men det visar sig att man bara få med halva hunden^^
Här kommer jag, tungandes hängades långt utanför
Som sagt kanske inte så roliga men kanske ett bra sätt att få igång tråden lite =D