RÖDA boots???

Silkisif

Trådstartare
Får man ha det på tävling? Jag har hittat ett par riktigt perfekta boots, men de är röda....

Sv: RÖDA boots???

Jag skulle gissa att de räknas som boots då de faktiskt är där för en nytta. Det står inte angivet i fipo vilka färger man får ha om jag minns rätt... ;)

Däremot är det rätt ovanligt, sålänge du inte ska tävla i pass - där förekommer de flesta färger :D

TACK för svaret:bow: :bow: :bow:

Jo, jag har tänkt tävla allt möjligt i de där bootsen- då bl.a pass;) Har ju en passhäst och en steghäst som jag tänkt tävla i samma boots:p

Jag tycker man får tävla med färgglada boots :angel: Ska nämligen köpa ett par röda skyddsboots tills vi förhoppningsvis ska tävla pass i vår :D

Min är svart :D Och hans man är lite rödtonig så han passar i det :D Måste bara få kompisen på min sida för hon tycker att jag snor henne färg :angel:

men på svarta hästar är det verkligen JÄTTESNYGGT!!:D (har själv en svart som brukar gå till frissören o tona manen:D )

Sen hoppas jag kunna tävla mi isabell i de bootsen också:)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka