Röd tårvätska...

Corax

Trådstartare
Minstingen har haft rinniga ögon lite till och från ända sen han var liten. Han spolades för inte så länge sedan och då blev det lite bättre ett tag. Nu rinner det igen. Det är inte mycket men ändock.
Men här om dagen när jag kollade ögonen så såg jag att tårvätskan i ena ögat var rödskimrande. Alltså genomskinlig men med en helt klart röd touch. Självklart gick associationerna till blod men han verkade må precis som vanligt.
Dagen efter var tårvätskan klar igen.
Vad kan det ha varit?
Någon som sett nått liknande?

Sv: Röd tårvätska...

Nej jag gjorde aldrig det eftersom det försvann på en dag och än så länge inte kommit tillbaka. Dessutom var hästen inte allmänpåverkad.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 965
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 006
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 905
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur