Röd jacka och sverta byxor

Går du i röd jacka och svarta byxor

• Antal omröstningsdeltagare
    31
  • Omröstning stängd .
Jag har en röd jacka, men har alltid haft det långt innan modet, för att jag gillar rött. Sen om det råkar bli modernt det skiter jag i, jag hade haft den ändå. ;)

Jag är visst sjukt omodern :D
Äger bara blå, brun och svarta jackor.
Byxor äger jag bara i olika nyanser av blå jeans.

Svarta byxor är väl inget nytt och jackfärger brukar det väl gå mode i. Nu är det väl dessutom inne med lite sportigare stil och klara färger (kanske framför allt rött) på sportjackor är ju inget ovanligt, så det är väl inte så konstigt om man ser många i det.

Sen är ju rött en färg som syns, det går säkert fler med blå byxor och svarta jackor där ute, men dem reagerar man nog inte lika mycket på. ;)

Äger själv ingen röd jacka och har nog inte lagt märke till så mycket sånt heller.

Jag är väl hopplös då vad det gäller modet, har röda arbetsbyxor och en svart jacka till det!

Ptr

Åkte spårvagn in till stan, tog en fika med en bekant och promenerade lite i Nordstan. La märke till en person med röd jacka och svarta byxor, eller två om man räknar en röd munktröja. Så får väl säga att jag inte heller är övertygad.

Hade ingen aning om att det var modernt, men min vårjacka som nu är inne på 3:e året är röd och svart och oftast bär jag svarta byxor till. Kul att man är modern för en gångs skull ;-)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 417
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag för två dagar sedan låg sjuk på soffan framför tv:n visste jag inte att något var på väg att hända. Jag visste överhuvudtaget...
Svar
10
· Visningar
1 785
Senast: gammalek
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 641
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama