asterix_zaphir

Trådstartare
Letar efter en rockard till shettis som ska användas till hobbykörning i skog och mark. Ni som kan, vad rekomenderar ni. Helst ej över 10000kr.
Har kollat in denna på länken nedan, vet ej vad den ligger på för pris. Alla tips och råd är välkomna.

http://www.torpangan.com/index.html
Under vagnar och sedan är det ponnyrockarden. Har mejlat med de vill tydligen inte svara tillbaka:crazy:

Sv: Rockard

vad kostade den? i vilket utförande?

driveout har kanske något för dig?

eller jensa.. det är svårt att hitta något BRA under 10.000. bättre då att görqa som jag o köpa en beg travrockard, höja sätet och svetsa på en svängel. Tadaaa, tävlingsduglig rockard för 5000:-

vad kostade den? i vilket utförande?

driveout har kanske något för dig?

eller jensa.. det är svårt att hitta något BRA under 10.000. bättre då att görqa som jag o köpa en beg travrockard, höja sätet och svetsa på en svängel. Tadaaa, tävlingsduglig rockard för 5000:-

Den låg på strax under 13000. Det var en högbyggd rockard med dämpare och ekerfäljar.
Är man inte så händig så får man köpa. Ska "bara" ha den till hobby körning.

Jag har en tidaholmsrockard till salu om det kan va nått? Perfekt till shetland. Nästan ny. Kanske lite dyrare än vad du tänkt..men det är rejäla grejer;)

Jag vet inget om den men den värkar ha allt man vill ha utom broms :). Vf inte ringa försäljaren istället ?

Det är ganska billigt för en ros. rockards kopia :D !

Mvh
Emma

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Lady_A
·
A
Körning Jag är lite i akut behov av hjälp. Jag blir väldigt förvirrad av allt i detta forum :confused: För några år sedan körde jag mycket på...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Agilitynoffe
·
Q
Körning Jag ska köpa mig en liten vagn men jösses, det finns ju hur mycket som helst att välja på... Hur ska jag tänka? Ska användas till...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: _L_
·
Hemmet Nu behöver jag tips och råd från vem som helst. Jag är född och uppvuxen i Holland. Mamma kommer ifrån Småland och när jag var 2 år...
Svar
5
· Visningar
1 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka