Roadtrip nr 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har packat bilen igen och dragit. Egentligen skulle jag åkt igår kväll men det blev inte så. Däremot sov jag i tältet på verandan i natt. Jag tyckte det verkade vettigare än att ligga inne i 27 grader.

Jag klev upp tidigt och åkte raka spåret genom Stockholm till Båven. Där stannade jag på en plats för att sova en stund eftersom jag var trött efter en kort natt. Till min förtjusning fanns det numera ett nybyggt vindskydd där. Troligtvis är det jaktlaget som satt upp det. Jag la liggunderlagen på marken under taket, kompletterade med filt och kudde. Sen somnade jag.

Jag vaknade av att det åskade. Eftersom skyddets tak var av plåt tyckte jag att det inte var någon bra ide att stanna kvar där så jag slog upp tältet en bit bort. Jag hade precis fått upp allt när regnet kom och kunde krypa in i tältet. Där satt jag och åt lite mat och slappade vidare medan åskan och regnet höll på utanför.

Nu har jag lämnat stället och funderar på vart jag ska åka härnäst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama