risk vid behandling av led

Moppa123

Trådstartare
vad är det för risk med behandling av led!?
infektioner ? och hur ser man om det blivit en infektion och inom vilken tidsintervall?

Sv: risk vid behandling av led

det kan väl hända att de får hög feber och en häst jag känner som blev behandlad i hasleden blev otroligt svullen.
han fick opereras och allt gick bra till slut.
han blev dålig dagen efter behandling.

Sv: risk vid behandling av led

det kan väl hända att de får hög feber och en häst jag känner som blev behandlad i hasleden blev otroligt svullen.
han fick opereras och allt gick bra till slut.
han blev dålig dagen efter behandling.

men då blir alltså reaktionen ganska mer än bara lite gallig i leden. Hela hästens allmänna tillstånd blev alltså påverkat?

skönt det gick bra med den hästen :)

Liknande trådar

Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: MiniLi
·
Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 288
Senast: Freazer
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka