Mia_R
Trådstartare
Hur många lösa skruvar har Siewert Öholm, som har "bytt fler blöjor än sin fru"?
En hel järnhandel med skruv, ännu fler?
Kan någon, eftersom han själv trots sin "pedagogiska" förklaring misslyckas med att få både mig och andra att inte förstå något alls, förklara hur homosexualitet och samkönade äktenskap hänger ihop med nazism?
Är det inte på tiden att KD åker tillbaka till medeltiden istället för sitter i riksdagen?
En hel järnhandel med skruv, ännu fler?
Kan någon, eftersom han själv trots sin "pedagogiska" förklaring misslyckas med att få både mig och andra att inte förstå något alls, förklara hur homosexualitet och samkönade äktenskap hänger ihop med nazism?
Är det inte på tiden att KD åker tillbaka till medeltiden istället för sitter i riksdagen?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19142546.ab- Jag tror inte på samkönade äktenskap till exempel. Jag tror inte på det utifrån livsprincipen. Jag tror inte det är en förebild för samhället. Om samhället överhuvudtaget ska finnas kvar är det inte så dumt med mamma, pappa, barn.
- Jag talar om manligt och kvinnligt. Vad händer med våra unga pojkar om man inte ger mannen en identitet, och om man då fullföljer det med samkönade äktenskap och att inget har någon betydelse. Då har vi det här med risk för nazism, säger Siewert Öholm vidare till Aftonbladet.