Rinnande ögon och hängande hals.

D

DuploBit

Hej
Jag har ett litet russ, hon är 16 år och skäck.
Hon har ett blått och ett brunt öga och det blåa ögat rinner ofta.
Veterinären har sagt att han inte vet, så jag undrar ifall det är någon som har några aningar om vad det kanske kan vara.
Hon har också, den sin förra ägare, en saga "valk" på halsen. Hela hennes man hänger åt vänster.
Jag har fått höra att det är fett som har blivit vätska, eftersom att hennes förra ägare svälte henne.
Vet ni något om den mystiska valken?? :confused:
Tack på förhand.

Sv: Rinnande ögon och hängande hals.

att ögat rinner kan bero på att tårkanalen behöver spolas. det gör vet.

att manen/halsen hänger ner, är inte så ovanligt på russ, mina barn hade ett russ som INTE va/hade varit svältfödd. jag premierade henne med 38 poäng(ingen påpekade mankammen, hon hadde oxå att det hängde ner) frågade hennes uppfödare som lungt sa, att en del individer får det så.....
inget att oroa sig för, om det är en sådan jag tror du menar...

tack!! hon är så fin i övrigt, men folk hakar upp sig på hennes hängande mankam.. hon ser relativs sned ut och det är svårt att få henne att sätta muskler på halsen..

tack!! hon är så fin i övrigt, men folk hakar upp sig på hennes hängande mankam.. hon ser relativs sned ut och det är svårt att få henne att sätta muskler på halsen..
:(

bry dig inte om vad folk säger ;) våran va oxå värdens finaste :love: trots att hon hängde lite med mankammen. :D

nej det gör jag inte, men man blir ju ändå lite påverkadd.. :(
Men hon e världens gulligaste ändå :):love:

Hörde en teori om denna sorts mankam... en fettreserv a la kamelpuckel! Det låter kanske inte så kul. Jag såg en bild av din pålle och tycker hon ser riktigt fin ut. Vad har hon för stam?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka