Rimligt pris?

Neta

Trådstartare
Hej!
Jag ska sälja min 5-åriga c-ponny TILL våren och undrar vad som är ett rimligt pris?
e. Sörbys Lotus ue.Dart Light
Hon fick utmärkelse som treåring i hoppning och kom trea i riksfinalen. Som fyraåring fick hon dubbeldiplom på kvalitetsbedömningen. Som fyraåring var vi ute på många pay&jump och än har vi startat en lokal nu på våren 2015 där hon nollade LC. ska ut och tävla minst LB med mig nu TILL våren. Tränas ca lb/la hoppning, lb dressyr
icon_e_smile.gif

Tänk bara på att inte skriva "kvalad till..." om ni inte gjort kvalet på riktigt - dvs anmält, skickat in papper osv. Gör ni inte detta är den rätta beskrivningen "felfri LB". :)

Den som läser annonsen med formuleringen "kvalad till..." får uppfattningen att man kan köpa ponnyn och sedan rida ungponny-SM i sommar. Är inte papper osv inskickat, så måste man ju rida ytterligare två felfria klasser inkl anmälning osv. Det blir inte alls samma sak. :)

Liknande trådar

Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 674
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 056
Senast: fio
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 945
Senast: shia
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama