Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan någon tipsa om var jag kan hitta ett sådant? I vissa fall tycker jag att ett "vanligt" fleecetäcke är lite för tunt, skulle vilja ha ett som är riktigt tjock och gosigt!
Mvh. Matten
förutom horseware så har horze ett som heter embrace som är riktigt tjockt och mjukt. köpte två på rea för typ 150 kr styck och dom har verkligen varit jättebra!
dralon är en tjockare typ av fleece, och bla eskadron och equest gör såna i många fina färger.
Jag har 2st fleecetäcken som är fodrade med teddy. De har kryssgjordar och sitter super på mina hästar. Dessutom har jag märkt att när hästen är svettig bara fukten åker rätt igenom och lägger sig på utsidan så hästen torkar fort.
Märke: Thermomaster
Köpt: H***s
Letar du efter ett RIKTIGT TJOCKT fleecetäcke så vet jag 1 och det är Anna Scarpati!! Det är supertjock fleece och på övre halvan av täcket är det dessutom dubbla lager!! Det motsvarar nog 3-4 "vanliga" fleecetäcken i tjocklek på ryggdelen. På undre delen är det bara ett lager men som sagt är det riktigt tjockt också! Mycket varmt täcke som du ej kan ha och lägga på en längre tid på sommarhalvåret, det blir för varmt!
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...