J
jojjo_blondin
Sv: Riktigt snygga sidor!
Jag tycker med att det är snyggt, men vart har Gnägg tagit vägen ? Hittar ingenting
Jag tycker med att det är snyggt, men vart har Gnägg tagit vägen ? Hittar ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skuggfaxe12 skrev:Det tycker jag med.
Något som jag tycker är felplacerat är den där enormt bra navigationsmenyn (rullgardin) som finns nederst. Det borde finnas högst upp! Tycker jag då!
nilema skrev:Ex. ditt användarnamn är stort, dvs teckenstorleken är, i mitt tycke, onödigt stort.
Sen tror jag att tex knapparna upplevs stora (citera, skapa ny tråd) då man inte är van dessa
Det är mycket bättre redan nu!Gunnar skrev:Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.
Jag har precis tagit bort lite tomrum som fanns inlagt ovanför och nedanför, avataren/användarbilden. Det borde göra så att inläggen blir mindre höga.
Det finns en annan variant på visning där all den informationen ligger ovanför inläggen, som jag skulle kunna byta till, men jag tror fler skulle ogilla det.
Splittan skrev:Ja, jag hittade ju inte ens rullistan i början!!
Prosit skrev:Det enda som jag inte klurat ut än är: När man förr gick in på tex senior och såg att det fanns nya svar i en tråd man tidigare besökt så kom man direkt till de nya svaren när man klickade på rubriken.
Nu närman klickar på rubriken så kommer man till första inlägget och måste scrolla sig ner till det sista. Alternativet är att man i högerkanten ju ser vem som skrivit sista inlägget och klickar på pilen där så kommer man till sista.... och då kan det ju kommit 4 nya inlägg, så måste man scrolla UPPÅT i stället.
Sista alternativet är ju en liten knapp där det står att manska klicka för att komma till de nyskrivna inläggen.... detta funkar inte för mig. Jag kommer till andra eller tredje inlägget i tråden, och vill kanske komma till svar nr 14 som jag inte läst........
Oj vad krångligt det är att förklara....... är det NÅGON som fattar vad jag menar??? Snurrar jag till det???
nilema skrev:Texten till användarnamnen kunde vara i mindre teckenstorlek
alltså till vänster där (förhoppningsvis) avataren finns
Gunnar skrev:Jag har fixat lite med storleken på användarnamnet.
Knapparna har jag funderat på att göra något åt men jag väntar ett tag med det.
jojjo_blondin skrev:Jag tycker med att det är snyggt, men vart har Gnägg tagit vägen ? Hittar ingenting
Användarnamnet och textstorleken i inläggenGunnar skrev:Kan ni vara lite mer specifika på vad exakt som är stort.
håller jag definitivt med om!qodrofenia skrev:Håller med dig.Jag hadde tyckt att det vore lättare om den fanns upptill.
roux skrev:och så mer kontrast
en linje mellan inläggen i inläggslistan hade varit tillräckligt nästan
men som det är nu är det alldeles för mycket gult
allt flyter bara ihop
Gunnar skrev:Har du även sett att du kan välja trådad eller hybrid som visningsalternativ.
Annars tycker jag faktiskt det är lite lättare nu än förut att se vem som svarat vem.
Vill man vara klarare kan man använda citat-funktionen.