Riksidrottsgymnasiet på Strömsholm

S

SanchoPancho

Någon som går, har gått eller känner någon som går där som kan berätta om hur det är?? I första hand om hopplinjen! Bra/dåligt, allt! PM:a gärna

Jag går på gymnasiet som de som går hoppgymnasiet går på, och har några lektioner tillsammans med dem.
De tycker att det är roligt, men jobbigt. De flesta går ju samhäll, samtidigt som de har flera hästar i träning om kvällarna... Jag är faktiskt inte avundsjuk på dem när man ser hur slut de är... :smirk:
Men som sagt så är det nog både väldigt roligt, och väldigt lärorikt...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 273
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka