Ridstövlar.

S

sassabrassa

Någon som har tips på ett par fina och sköna läderridstövlar?

Gärna bild på dom.. :)

De Johanna m nevner (Cavallo Piaff) er vel egentlig dressurstøvler, men Cavallo fører mange modeller. Både for dressur, allround og hopning. Har selv et par Cavallo Weltmeister som jeg er veldig fornøyd med. Cavallo Weltmeister er egentlig en allroundmodell, men allround mot dressur.

Recitiligne är ganska mjuka, och billiga, runt 2000,-

Innan hade jag Cavallo, dom håller sig stela i skaften hela tiden, och det gillade jag inte, föredrar mjuka eller shortchaps (Dyon!!)

mina kostade ca 5000 så de va itne direkt den billagste modellen "Sarm" hade :D Finns säkert ännu billigare läderridstövlar :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
783
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur