Fazeem
Trådstartare
Jag har insett att mina ridstövlar helt enkelt inte passar längre, mina ben är inte alls som de var när jag var tonåring Så nu försöker jag bli klok i ridstöveldjungeln. Jag vill ju gärna kunna köpa online, men är så rädd att måtten blir fel om jag skulle behöva mäta själv. Jag har också en kropp som ändras mycket under menscykeln, och innan mens samlar jag på mig en del vätska ända ner i vaderna. Jag har då funderat på att skaffa stövlar med snörning hela vägen upp längs skaftet. Men hur funkar det, går det att justera någon cm med snörningen när man har såna stövlar? Eller är det mest bara för syns skull?
Är det någon som köpt stövlar online och mätt själv hemma? Hur gjorde ni? Vilka stövlar valde ni? Eller avråder ni helt och hållet från att måttbeställa själv online?
Sen tänker jag på framtida tävlingar. Jag vet att det säkert inte spelar någon roll, men undrar ändå. Tävlar någon med stövlar som har snörning hela vägen upp? Eller är det big no no?
Tillägh: tänker att jag nog måste måttbeställa stövlar då jag har väldigt långa ben
Är det någon som köpt stövlar online och mätt själv hemma? Hur gjorde ni? Vilka stövlar valde ni? Eller avråder ni helt och hållet från att måttbeställa själv online?
Sen tänker jag på framtida tävlingar. Jag vet att det säkert inte spelar någon roll, men undrar ändå. Tävlar någon med stövlar som har snörning hela vägen upp? Eller är det big no no?
Tillägh: tänker att jag nog måste måttbeställa stövlar då jag har väldigt långa ben