Ridsports förbundets uppdateringar

bokslukaren

Trådstartare
jag var inte och kikade lite på ridsports förbundets resultat moj och sökte på våra gammla hästar som mamma och pappa ägde innan jag kom (och efter)en som dog för 20 år sedan fans med där när man sökte på namn och fick fram licens numret + våra andra två hästar en som dog för 14 årsedan och en för 4 årsedan

hallå uppdaterar dom inte det där för dom dog ju innan 2003 som resultat mojen sträker sig till :confused: :confused:

Aja vi fick oss ett gott skratt iafall :rofl: :rofl:

Så ni andra med gammla döda hästar gå in och kolla om era oxå fins där :)

Sv: Ridsports förbundets uppdateringar

De flesta döda hästar finns med i registret. Det gör väl inget?

Tycker själv att det är ett bra ställe att leta härstamningar på, oavsett om hästen lever eller inte!

Håller med Görel och trazel. Det är kanonbra att alla hästar som löst licens finns med, oavsett om de lever eller är döda. Kanonbra att leta stammar!! :)

bokslukaren skrev:
jag var inte och kikade lite på ridsports förbundets resultat moj och sökte på våra gammla hästar som mamma och pappa ägde innan jag kom (och efter)en som dog för 20 år sedan fans med där när man sökte på namn och fick fram licens numret + våra andra två hästar en som dog för 14 årsedan och en för 4 årsedan

hallå uppdaterar dom inte det där för dom dog ju innan 2003 som resultat mojen sträker sig till :confused: :confused:

Aja vi fick oss ett gott skratt iafall :rofl: :rofl:

Så ni andra med gammla döda hästar gå in och kolla om era oxå fins där :)

Hur många anmäler att hästarna är döda? Har ni gjort det? Förmodligen inte!
fast jag håller med om att det är bra att de är med i registret!

Jag tycker att det är kul att se vilka hästar som haft licens, och som många skrivit hitta stamtavlor mm. Men vad jag skulle tycka var ännu bättre var om dom la in resultat från jättelängesedan fram till nu på alla hästar, typ som travet och galoppen har...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka