Riley
Trådstartare
Som rubriken säger: Jag får ridsår i arslet, alltså mellan skinkorna. Vi talar inga små skavsår med lite bortnött hud, vi talar förhållandevis stora sår som blöder och senare blir till ytterst osexiga sårskorpor som vägrar försvinna. Jag har väl haft det här problemet i några månader nu, och nu är jag sjukt trött på att det här ständigt gör så att jag inte kan sitta, springa eller gå normalt på minst en vecka.
Jag har testat en miljard olika ridbyxor och trosor, och idag tryckte jag ned ett halvt bomullspaket i trosorna. Men, nej, efter 10 minuter i skritt på lång tygel fick jag vackert sitta av. Jag fick sedan halvligga på sidan på två bussäten på resan hem.
Så, frågan är inte helt oväntat: VAD GÖRA?! Jag blir knäpp på det här.
Vadderade cykelbyxor och liknande går fetbort, jag ser redan fet ut nog som det är.
Jag har testat en miljard olika ridbyxor och trosor, och idag tryckte jag ned ett halvt bomullspaket i trosorna. Men, nej, efter 10 minuter i skritt på lång tygel fick jag vackert sitta av. Jag fick sedan halvligga på sidan på två bussäten på resan hem.
Så, frågan är inte helt oväntat: VAD GÖRA?! Jag blir knäpp på det här.
Vadderade cykelbyxor och liknande går fetbort, jag ser redan fet ut nog som det är.