Ridlärare

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Gaalopp

Hej!
Hur mycket kostar det att ha en privatridlärare? På ett ungefär?
:rofl:

Sv: Ridlärare

Från 0 kronor och uppåt, en omöjlig fråga att svara på. Det beror på instruktörens utbildning och serviceanda. Har instruktören det som yrke, så kan det väl kosta en hel del. Men är det mer en kompisgrej, så kan det ju vara utbyte av tjänster, eller en symbolisk summa.

Jag kan tänka mig att en utbildad privatinstruktör, som man rider ensam för 30 minuter, förutom uppvärmningen tar runt 150 kronor.

Pris- och värderingsfrågor överlag är väldigt svåra att svara på. Därför brukar vi hänvisa till annonsforumet, där man kan titta på annonser och se om man hittar något likvärdigt och få en prisidé där.

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Vad kör ni för avstånd i skritt på upphöjda bommar ? Gäller häst med ca 140 cm i mankhöjd.
Svar
2
· Visningar
290
Senast: Freazer
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 038
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama