Ridklubben får inte amorteringsfrihet

På sitt senaste sammanträde beslutade kommunstyrelsen att inte bevilja amorteringsfrihet till Båstads ridklubb under 2015. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.hd.se/lokalt/bastad/2015/10/16/ridklubben-far-inte-amorteringsfrihet/

Tragiskt. Hela världen har minusräntor . Om det råkar vara så att. Båstad har ett överskott får de betala till Riksbanken för att hantera det överskottet. Det är fortfarande inte tid för Sverige enligt Riksbanken och att höja räntorna och då klämmer lokala pampar till företaget, förmodligen ett företag med en majoritet kvinnor och drivet av kvinnor.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 110
Senast: Freazer
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Åre ridklubb får 650 000 kronor av kommunen till bygget av ett ridhus, enligt beslut i kommunstyrelsen.
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama