JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ridklubben får extra bidrag av Ånge kommun
Moderator
Hästnyheter
Nu är det klart att konkurshotade Falu ridklubb får 250 000 kronor i akutstöd av Falu kommun - ett beslut som togs på tisdagskvällen.
Hästnyheter
Åre ridklubb får 650 000 kronor av kommunen till bygget av ett ridhus, enligt beslut i kommunstyrelsen.
Hästnyheter
Karlskrona-Lyckå Ridklubb är enda ridklubben i Karlskrona kommun. Med 660 medlemmar som ska dela på en dusch och en 40 kvadratmeter stor...
Hästnyheter
Ydre ridklubb får behålla ett kommunalt bidrag på 65 000 kronor under 2018 trots att klubben inte längre har kvar stallskötaren som...
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Ja huvaligen! Avskyr när de är lösa på vägen...
Jamtland
15 minuter sedan
Ormbett
Hästvård Uppdatering. Hästen mår bättre. Han står upp nästan hela tiden istället för att ligga ner och stödjer mer på hoven. Idag var det...
Bregen
20 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 931
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Här håller jag helt med dig @the_connemara! Det finns alldeles för mycket ”jag vet att min häst älskar att tävla” anekdotiska försvar...
JohannaB
27 minuter sedan
Svar: 458
Visningar: 22 630
Grenar