Ridkläder till små barn?

K

kajsalisah

Var kan jag hitta ridkläder till riktigt små barn (2-3 år)? Ridskor, hjälm och ridbyxor.......
Hoppas någon vet! :-)

Sv: Ridkläder till små barn?

puffar lite.....någon kanske vet? :confused:

Jag skulle nog försöka leta på nätet. Finns säkert att få tag i om du köper från England t.ex.

Vi köpte en del söta westernsaker till dottern i ministorlekar från USA. Boots t.ex i ministorlek så det finns att få tag i om man letar runt.

Köpte ett par chaps på en mässa i Tyskland i storlek mini. Ursött.

Tack alazzi! Första svaret på flera veckor!

Här finns alla de vanliga JW sakerna till barn.
Tyvärr är det inga bilder på de små kläderna utan bara i stora storlekar men de har verkligen MINI jackor och små tävlingskavajer mm. :love:

Eko;- har mycket smått :love: Mountainhorse bla, fina grejer alltså.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 669
Senast: Squie
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
543
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: Emro
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka